Slayers Premium (2001)

スレイヤーズぷれみあむ

German Kommentare – Slayers Premium

This is the general discussion topic for the anime “Slayers Premium,” in which you can post just about anything that’s too generalised for the episode section and doesn’t quite have a review character. You may also want to reply to any existing comments, but please note that spoilers are strictly forbidden in this topic.
  •  
Anspruch:wenig
Action:wenig
Humor:mittel
Spannung:wenig
Erotik:wenig
Mit den andern Filmen vergliechen keine story nicht wizig keine spannenden kämpfe sehr verkürzt mit 30 minuten laufzeit das witzigste an dem Film war der kleine auftritt von naga und der kampf um den oktopus sonst einfach nicht erträglich
    • ×1
    • ×0
    • ×0
    • ×0
    • ×0
    • ×3

Comments (1)

Avatar: Das Knochenmark des WaldesCookie Journeyman#1.1
Ich habe zwar den Anime und die anderen Filme auch vor diesem Werk gesehen, doch war für mich dieser Film auch ohne den Vergleich zu den vorherigen Werken eine reine Katastrophe. Zusätzlich zu den von dir angesprochen Punkten war für mich die Übersetzung unerträglich, weil man schnell bemerkt, dass die Übersetzer keine Ahnung hatten, wie die Synchronspecher den Fluch und dadruch die Originalstimmen hätten nutzen können.
So wirkt es nach einem billigen Versuch, Naga und Gourry gleichzeitig nutzen zu wollen.
    • ×0
    • ×0
    • ×0
    • ×0
    • ×0
    • ×0
  •  
  • Rate
  • Bookmark
  • Favourite

Ratings

• 1 %
  • 8 %
  • 42 %
  • 33 %
  • 16 %
Overall Rating
My Own Rating
Calculated Value3.28 = 66%Toplist#3706

Member Statistics

Recent Ratings

Top Contributors

Newest Anime Reviews

Recent Polls

Personalized Lists

Discord

Share

Do you like helping others find an anime they’re looking for or do you simply enjoy telling others about anime? If so, we recommend adding a link to the respective anime page here on aniSearch to your posts. This way you not only make it much easier for the recipient of your post to find what you’re talking about, you also offer them a plethora of details about the anime!